Kulturowa teoria literatury.
Analiza powojennej prozy polskiej pod kątem intertekstualnym.
Schematy archetypiczne w interpretacjach współczesnych dzieł epickich.
Notatka syntetyzująca – konstrukcja, kryteria oceniania, metodyka wprowadzania nowej formy wypowiedzi.
Przygotowanie materiałów dydaktycznych do doskonalenia przez uczniów umiejętności redagowania notatki syntetyzującej.
Motywy ukraińskie w literaturze polskiego romantyzmu.
Opracowanie narzędzi i materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem zasobów cyfrowych.
Analiza zadań oraz strategii i metod ich rozwiązywania.
Wzbogacenie własnej wiedzy i warsztatu pracy poprzez wymianę doświadczeń i materiałów.
Wybrane narzędzia do nauki programowania w szkole podstawowej.
Python i Scratch – podstawy algorytmiki w szkole podstawowej.
Python – wybrane algorytmy w szkole ponadpodstawowej.
Narzędzia multimedialne i informatyczne wspomagające realizację podstawy programowej z matematyki.
Zasoby cyfrowe wspomagające realizację podstawy programowej z matematyki w czasie kształcenia na odległość.
Wybrane zasoby technologiczne wspierające uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi.
Kształcenie zawodowe oparte na ścisłej współpracy z pracodawcami. Rozwój doradztwa zawodowego.
Planowane zmiany w kształceniu branżowym i technicznym – klasyfikacja zawodów szkolnictwa zawodowego – branże zawodowe.
Lekcja z zakresu doradztwa zawodowego – przykłady dobrych praktyk.