Zastosowanie własnoręcznie wykonanych książek i komiksów na lekcjach.
Narzędzia TIK do wykonywania komiksów i książeczek.
Ręcznie robione – lapbook i laporello.
Rejestracja, logowanie i zarządzanie kontem na ZPE.
Korzystanie z e-materiałów edukacyjnych na ZPE.
Przygotowanie własnych materiałów edukacyjnych i udostępnianie ich uczniom.
Techniki wyszukiwania informacji i zasobów.
Prawo autorskie i zasady projektowania uniwersalnego podczas tworzenia zasobów dydaktycznych.
Platformy i serwisy zawierające zasoby edukacyjne.
Efektywność pracy nauczyciela – uwarunkowania prawne i organizacyjne.
Ewaluacja pracy własnej – metody, techniki, strategie.
Narzędzia do oceny skuteczności podejmowanych działań w szkole.
Metody aktywizujące w procesie nauczania i uczenia się – definicje, rodzaje.
Przegląd metod i technik aktywizujących z uwzględnieniem kryterium doboru.
Rola i znaczenie aktywizujących metod nauczania.
Zasady zarządzania sobą w czasie i planowania pracy nauczyciela.
Wyznaczanie i realizacja celów, planów, priorytetów.
Zasady delegowania zadań.
Metody i techniki efektywnego zarządzania sobą w czasie.
Podstawy psychologii pozytywnej – diagnoza współczesnego człowieka.
Koła zmartwień, wpływu i potrzeb – identyfikacja wzorców.
Zgraj się z uczuciami i potrzebami – nawyki wspierające.
Dlaczego Szakal i Żyrafa? – podstawy teoretyczne i praktyczne.
Świat uczuć i potrzeb.
Co słyszysz, a co zostało powiedziane? – praca na własnych doświadczeniach.